De opleveringstijd van jouw eventvideo kan variëren, afhankelijk van de video’s complexiteit en de duur van het evenement. Meestal streven we ernaar om jouw aftermovie binnen 1-5 dagen na het event af te ronden. Wil je een exacte tijdschatting? Neem contact met ons op voor meer informatie.
Absoluut, tegen een vergoeding vanaf €170 verzorgen we een export van alle bruikbare beelden.
Onze video’s zijn beschikbaar in verschillende formaten, waaronder verticaal (voor mobiele apparaten), 1×1 (geschikt voor sociale media), en horizontaal (16:9 – perfect voor tv’s of computerschermen).
Ja, als de beelden bruikbaar zijn, kunnen we bestaand beeldmateriaal integreren om kosten te besparen of een gerichte boodschap te versterken.
Deze vraag wordt ons vaak gesteld, en dat is begrijpelijk. Het maken van een recruitmentvideo is een op maat gemaakt proces, waarbij de prijzen afhankelijk zijn van verschillende factoren. Enkele van deze factoren zijn:
🎥 Filmdagen en locaties
🎬 Acteurs of voice-over
📽️ Benodigde apparatuur
👥 Omvang van de crew
Bij het bepalen van het productieproces van de recruitmentvideo houden we rekening met jouw budget en doelstellingen. Jouw wensen staan altijd centraal. Wil je weten welke mogelijkheden er zijn binnen jouw budget? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan en ontdek hoe we samen jouw visie kunnen realiseren.
De duur van het productieproces is afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van de recruitmentvideo, het aantal opnamedagen, de gewenste animaties of special effects, en de post-productie vereisten. Over het algemeen, worden recruitmentvideo’s weken na akkoord van de offerte opgeleverd. Wil je een exacte tijdschatting? Neem contact met ons op voor meer informatie.
Het productieproces van een recruitmentvideo omvat verschillende stappen, zoals conceptontwikkeling, script schrijven, storyboard creatie, opname, editing en post-productie. Het is een samenwerking tussen jou en het productieteam om ervoor te zorgen dat jouw boodschap en visie op de juiste manier worden overgebracht. Zie hier meer voor het productieproces!
De kosten van videomarketing zijn vooraf lastig in te schatten. De prijs heeft namelijk te maken met onder andere het aantal video’s en de kanalen waarop je de video’s wilt inzetten.
Graag produceren wij de video’s zelf. Ook deze keuze beïnvloedt de prijs van video marketing. Om goed op de kosten te letten produceren we regelmatig meerdere video’s op één dag, zodat de prijs per video zeer aantrekkelijk blijft.
Naast video advertising maken wij ook: bedrijfsvideo’s, instructievideo’s, promotievideo’s en nog veel meer!
Ja dat kan zeker! We gebruiken dan de serie als basis om verschillende filmpjes te creëren die jouw boodschap versterken en promoten.
🎥 Teasers: Korte, intrigerende fragmenten uit de serie die nieuwsgierigheid opwekken en mensen aanzetten om meer te ontdekken.
🎥 Bumpers: Korte introducties of afsluitingen die de aandacht trekken en de kijkers direct betrekken bij de boodschap van de serie.
🎥 Banners: Visuele elementen die op jouw website of andere online platforms kunnen worden geplaatst om de serie te promoten en de interesse van bezoekers te wekken.
Deze vraag wordt ons vaak gesteld, en dat is begrijpelijk. Het maken van een videoserie is een op maat gemaakt proces, waarbij de prijzen afhankelijk zijn van verschillende factoren. Enkele van deze factoren zijn:
🎥 Filmdagen en locaties
🎬 Acteurs of voice-over
📽️ Benodigde apparatuur
👥 Omvang van de crew
Bij het bepalen van het productieproces van de videoserie houden we rekening met jouw budget en doelstellingen. Jouw wensen staan altijd centraal. Wil je weten welke mogelijkheden er zijn binnen jouw budget? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan en ontdek hoe we samen jouw visie kunnen realiseren.